Sorry...

Ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag har helt enkelt inte haft tillgång till någon dator:

Jag och min familj är på vårt landställe. Jag lämnade min dator hemma och bad pappa få blogga på hans dator under påsken. Pappa tar med sig datorn när han behöver jobba, vilket förekom i går och därför kunde inte jag blogga på onsdagen och tisdagen...

Men nu är jag  tillbaka igen med massa nya, saftiga nyheter! ♥

Vi har en liten rolig mokajäng hemma hos oss på påsken, wn kanin som sjunger...!
Ni undrar ni säkert vad jag menar? Lugn, svar kommer! ^^



Hihi! Fast det där är inte min Rockin' Rabbit. Min ser ut så här:



Hihi^^, den dansande kycklingen:







Juste, en till viktig grej jag behöver säga! Jag kommer inte kunna blogga så mkt mer idag och nt så mkt imorrn heller för då ska jag vara hos mina farföräldrar!
/Semlan



Comments

Kommentera inlägget här:

Your name, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback